Bu haber kez okundu.

Gökhan Çınar Vuruldu

Kulu Haymana Mahallesi Haymanalı Beko'nun Kardeşi Gökhan Çınar Köylüsü Tarafından silahla Vurularak Ağır Yaralanarak Kaldirildigi Hastanede Hayatini Kaybetti.

Merhum Gökhan Çınar'a  Allah'tan Rahmet kederli ailesine, akrabalarina, dostlarina başsağlığı dileriz.

Allah rahmet eylesin Ruhu şad,mekani Cennet olsun inşallah.

Xwedê rehma xwe lê bike, Xwedê (yekî) bi rehma xwe şad bike, rehma xwedê lê be, bi rehma xwedê şad be

Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksiz ödenecektir.

Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
(Al-i İmran Suresi, 185)

Anahtar Kelimeler:
Gökhan Çınar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
osman Tetik 4 yıl önce

Allah Bin Belanızı Versin Ne İstediniz Lan Gökhan Abimizden Allah Bin Belanızı Versin Ey Zalimler Bilinki Hiç Bişey Yanınıza Kar Kalmaz Kıyamet Günü Elbet Hepinizi Görecez Allah Bin Belanızı Versin Allah Bizlere Sabır Versin.

Avatar
Osman Tetik 4 yıl önce

Gidişin varya be abimiz niye bukadar acıklı ruhun şad olsun nur yüzlü insan ????????????

Avatar
BilinmeZ 5 yıl önce

Mekanın cennet olsun güzel insan

Avatar
Osman Tetik 4 yıl önce

Gidişin varya be abimiz niye bukadar acıklı ruhun şad olsun nur yüzlü insan ????????????

Avatar
Burak 4 yıl önce

Ey zalim insanlar Bi mera yüzünden gencecik insanı nasıl vurdunuz Siz hangi yüzle çıkacaksınız Köyün içine Ha gi yüzle köye geleceksiniz Kanın yerde kalmayacak abim Allah bin belarını versin mekanın cennet olsun abimm

Avatar
Burak tetik 4 yıl önce

Ey zalim insanlar Bi mera yüzünden gencecik insanı nasıl vurdunuz Siz hangi yüzle çıkacaksınız Köyün içine Ha gi yüzle köye geleceksiniz Kanın yerde kalmayacak abim Allah bin belarını versin mekanın cennet olsun abimm

Avatar
ali 4 yıl önce

ozledik seni abi

Avatar
mashur 3 yıl önce

ne istedigiz bu gariben yaziklar ya